Podstawowym dokumentem naszego Systemu Zarządzania Jakością jest polityka jakości. Określamy w niej ściśle nasze dążenia oraz podejście do Klienta.
Jako firma inżynierska świadcząca najwyższej jakości usługi w sferze budownictwa dążymy do utrzymywania stałych, dobrych i pełnych zaufania relacji z partnerami.
Aby to zrealizować wszyscy pracownicy firmy „POBUD” podejmują się:
- DLA SWOICH KLIENTÓW
- Wykonywać usługi zgodnie z oczekiwaniami klientów, nie odbiegając od przyjętych w określonym zakresie standardów
- Wprowadzać na rynek nowe produkty w postaci nowych wysokospecjalizowanych usług
- DLA ROZWOJU FIRMY
- Rozwijać nowe pomysły i wprowadzać nowoczesne rozwiązania technologiczne, ekonomiczne i organizacyjne
- Uczestniczyć w inicjatywach producentów dotyczących nowych kierunków i produktów oraz korzystać z ich doświadczeń
- Inwestować w technologie dotyczące nowych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym i być prekursorem w ich wdrażaniu
- Kształcić personel i podnosić jego kwalifikacje
- DLA FINANSÓW FIRMY
- Zwiększać zyskowność realizowanych usług
- Utrzymywać dobrą płynność finansową przez cały rok
- Zwiększać wolumen obrotów
- DLA DZIAŁANIA FIRMY
- Zaangażować wszystkich pracowników firmy w realizację strategii firmy
- Gromadzić i wykorzystywać uzyskaną wiedzę techniczną i ekonomiczną do realizacji celów biznesowych
- Dbać o właściwą wymianę informacji wśród pracowników firmy