Zamknij X

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

 
 

Polityka jakości

Podstawowym dokumentem naszego Systemu Zarządzania Jakością jest polityka jakości. Określamy w niej ściśle nasze dążenia oraz podejście do Klienta.

 

           Dążymy do ukształtowania się jako firma inżynierska świadcząca najwyższej
jakości usługi
w sferze budownictwa mieszkaniowego utrzymując stałe, dobre
i pełne zaufania relacje
z partnerami.

 

Aby to zrealizować wszyscy pracownicy firmy „POBUD” podejmują się:

  • DLA SWOICH KLIENTÓW
    • Wykonywać usługi zgodnie z oczekiwaniami klientów, nie odbiegając od przyjętych w określonym zakresie standardów
    • Wprowadzać na rynek nowe produkty w postaci nowych wysokospecjalizowanych usług
  • DLA ROZWOJU FIRMY
    • Rozwijać nowe pomysły i wprowadzać nowoczesne rozwiązania  technologiczne, ekonomiczne i organizacyjne
    • Uczestniczyć w inicjatywach producentów dotyczących nowych  kierunków i produktów oraz korzystać z ich doświadczeń
    • Inwestować w technologie dotyczące nowych rozwiązań w budownictwie mieszkaniowym i być prekursorem w ich wdrażaniu
    • Kształcić personel i podnosić jego kwalifikacje
  • DLA FINANSÓW FIRMY
    • Zwiększać zyskowność realizowanych usług
    • Utrzymywać dobrą płynność finansową przez cały rok
    • Zwiększać wolumen obrotów
  • DLA DZIAŁANIA FIRMY
    • Zaangażować wszystkich pracowników firmy w realizację strategii firmy
    • Gromadzić i wykorzystywać uzyskaną wiedzę techniczną i ekonomiczną do realizacji celów biznesowych
    • Dbać o właściwą wymianę informacji wśród pracowników firmy
 
 
 

Pobud Bydgoszcz - Certyfikat ISO 9001 Urząd Dozoru Technicznego

logo2 fairplay

gazele biznesu 2014 pobud

logo4 solidnafirma